Nikola Márová o Adamovi Zvonařovi

11.03.2013 00:34

Z rozhovoru s Nikolou Márovou do Opery Plus 10.3.2013

---

S kým se Vám tančí nejlépe? Často jste obsazována s Michalem Štípou, máte však také jiné oblíbené taneční partnery? (Anka)

S Michalem jsme nejen kolegové, ale především velci kamarádi a navíc je výnikající taneční partner, možná právě to je důvod proč se nám spolu tančí nejlíp. Nicméně v současné době jednu z rolí (Růženku) tančím s Adamem Zvonařem a musím říct, že je také výborný!

---

Máte nějaký taneční vzor? S kým si z divadla nejvíce rozumíte? (Radim)

Když jsem byla na konzervatoři byla v Národním divadle primabalerinou Hana Vláčilová, která byla zároveň mou profesorkou scénické praxe a velkým vzorem. Samozřejmě všechny holky z ročníku včetně mě jsme obdivovaly Sylvie Guillem. V současné době velice uznávám Anu Lagunu. V divadle si rozumím (jak už jsem psala) s Michalem Štípou, ale mám i několik dalších přátel, jako třeba Radka Přihodová s Adamem Zvonařem nebo Alina Nanu. Saša je také bezvadný kamarád, ale toho mám denně doma :).

Celý rozhovor zde: https://operaplus.cz/ptali-jste-se-nikola-marova/